De tre vigtigste ingredienser i opskriften på legemiljøer af høj kvalitet

Det fysiske rum, voksendelta…
Læs mereDet fysiske rum, voksendelta…
Læs mereHvordan forener vi i praksis børnenes læring og det gode børnemiljø?
Læs mereDialogværktøj med helhedsorienteret tilgang til børnemiljø og læreplaner i daginstitutioner
Læs mereBørns brug af iPads opfattes af mange forældre som det modsatte af ’fordrende processer for leg, bevægelse og fantasi’, og debatten om tablets i daginstituti...
Læs mereInspirationsmateriale og værktøj til organisering af et godt læringsmiljø i dagtilbud
Læs mereDCUM har udviklet et dialogværktøj målrettet lærere i grundskolens indskoling og daginstitutionens pædagogiske personale. Værktøjet skal være med til at sikr...
Læs mereBørnenes perspektiv er afgørende for at kunne vurdere børnemiljøet i dagtilbuddene. Derfor er det også afgørende i det kommunale tilsyn. Med Dagtilbudstermom...
Læs mereBrug for gode råd og vejledning? DCUM kan hjælpe netop din institution med at udvikle og sikre et godt børne- og undervisningsmiljø